1 КЛАС
2 КЛАС
3 КЛАС
4 КЛАС
Графік дистанційного оцінювання діагностичних робіт учнів 1 класу
Предмет | Дата | Тривалість проведення | Режим | Вид роботи | Платформа |
Українська мова | 15.05.2020 | 10.00-10.35 | синхронний | Діагностична робота | Viber |
Математика | 20.05.2020 | 10.00-10.35 | синхронний | Діагностична робота | Viber |
Графік дистанційного оцінювання діагностичних робіт учнів 2 класу
Предмет | Дата | Тривалість проведення | Режим | Вид роботи | Платформа |
Українська мова | 07.04.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Діагностична робота: диктант | Viber Zoom |
16.04.2020 | 10.00-12.00 | асинхронний | Діагностична робота: усний діалог | Viber Zoom | |
13.05.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Діагностична робота: мовна тема | Viber Zoom | |
Читання | 15.04.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Діагностична робота: робота з літературним твором | Viber Zoom |
14.05.2020 | 10.00-12.00 | асинхронний | Діагностична робота: читання вголос | Viber Zoom | |
Математика | 15.04.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Діагностична контрольна робота | Viber Zoom |
19.05.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Діагностична контрольна робота | Viber Zoom | |
Я досліджую світ | 09.04.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Діагностична робота | naurok Zoom |
21.05.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Діагностична робота | naurok Zoom |
Графік дистанційного оцінювання контрольних робіт учнів 3 класу
Предмет | Дата | Тривалість проведення | Режим | Вид роботи | Платформа |
Українська мова | 07.04.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Диктант | Zoom Viber |
22.04.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Списування | Viber | |
06.05.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Мовна тема | Zoom Viber | |
26.05.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Диктант | Zoom Viber | |
Літературне читання | 29.04.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Робота з літературним твором | naurok |
28.05.2020 | 10.00-13.40 | асинхронний | Перевірка навички читання вголос | Zoom | |
Математика | 24.04.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Контрольна робота | Zoom Viber |
14.05.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Контрольна робота | Zoom Viber | |
Природознавство | 07.04.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Контрольна робота | Zoom Viber |
19.05.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Контрольна робота | Zoom Viber | |
Англійська мова | 19.05.2020 | 10.00-12.00 | асинхронний | Контрольна робота: говоріння | Завдання у Viber |
14.05.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Контрольна робота: аудіювання | Посилання у Viber | |
12.05.2020 | 10.00-12.00 | асинхронний | Контрольна робота: читання | Посилання у Viber Zoom | |
05.05.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Контрольна робота: письмо | Посилання у Viber |
Графік дистанційного оцінювання контрольних робіт учнів 4 класу
Предмет | Дата | Тривалість проведення | Режим | Вид роботи | Платформа |
Українська мова | 23.04.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Диктант | Zoom |
13.05.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Мовна тема | Google Форми | |
18.05.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Списування | Google Диск | |
Літературне читання | 15.04.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Робота з літературним твором | Google Форми |
14.05.2020 | 10.00-13.40 | асинхронний | Перевірка навички читання вголос | Zoom Google Диск | |
Математика | 07.04.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Контрольна робота | Vseosvita(тести) |
20.05.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Контрольна робота | Google Форми | |
Природознавство | 14.04.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Контрольна робота | naurok(тести) |
26.05.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Контрольна робота | naurok(тести) | |
Англійська мова | 21.05.2020 | 10.00-12.00 | асинхронний | Контрольна робота: говоріння | Завдання у Viber |
14.05.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Контрольна робота: аудіювання | Посилання у Viber | |
12.05.2020 | 10.00-12.00 | асинхронний | Контрольна робота: читання | Посилання у Viber Zoom | |
05.05.2020 | 10.00-10.40 | синхронний | Контрольна робота: письмо | Посилання у Viber |
Дистанційне навчання— сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) від тих, хто навчає (викладачів, визначних постатей у певних галузях науки, політиків), до тих, хто навчається (студентів чи слухачів). Застосовується під час навчання в школах. Основними принципами дистанційного навчання є інтерактивна взаємодія у процесі роботи, надання учням можливості самостійного освоєння досліджуваного матеріалу, а також консультаційний супровід у процесі дослідницької діяльності. Дає змогу навчатися на відстані, за допомогою диспутів , за відсутності викладача.
Коментарi