Проєкт "Моя мрія"

/Files/images/IMG_20191105_111918.jpg

/Files/images/IMG_20191105_111928_1.jpg

Навчальний проєкт "Планети Сонячної системи"

Сонячна система — це система планет, у центрі якої розташована яскрава зірка, джерело енергії, тепла і світла — Сонце.

За однією з теорій Сонце утворилося разом із Сонячною системою орієнтовно 4,5 мільярдів років тому, унаслідок вибуху однієї або декількох наднових зірок.

Спочатку Сонячна система являла собою хмару з газу й частинок пилу, які в русі й під впливом своєї маси утворили диск, у якому виникла нова зірка Сонце і вся наша Сонячна система.

У центрі Сонячної системи розташоване Сонце, навколо якого по орбітах обертаються вісім великих планет. Оскільки Сонце зміщене від центру планетарних орбіт, то за цикл оберту навколо Сонця планети то наближаються, то віддаляються по своїх орбітах.


Галерея "Проект"Планети Сонячної системи""

Лепбук "Як звірі пристосувалися до зими?"

/Files/images/20180126_121149.jpg

/Files/images/20180126_123534.jpg


Проект "Пташині їдальні"

/Files/images/shklne_jittya/20180123_124841.jpg

/Files/images/shklne_jittya/20180123_124645.jpg


Лепбук

"Осілі і перелітні птахи"

/Files/images/shklne_jittya/20180131_121835.jpg

/Files/images/shklne_jittya/20180131_121822.jpg

/Files/images/shklne_jittya/20180131_123358.jpg


Проект “Національні та народні символи України”

Мета проекту: розширити знання школярів про рослини-символи України; збагатити знання учнів про чудодійні обереги нашого життя — рослини і виховувати глибокі почуття любові рідного краю, сприяти патріотичному вихованню; формувати естетичні смаки; уміти бачити красу, велич рідної природи. Вдосконалювати знання дітей про народні символи. Виховувати любов до живої природи, зберігати народні традиції і звичаї.

/Files/photogallery/1201/20170323_095616(1).jpg

/Files/photogallery/1201/200.JPG


Проект “Який материк ти мрієш відвідати?”

Учасники проекту – учні 4 класу.

Ключове питання: «Чому людина прагне подорожувати та пізнавати нові землі?»

Тип проекту : інформаційний, пошуково-пізнавальний.

За кількістю учасників: груповий.

Мета проекту: зібрати інформацію про материки Землі, їх неповторність, багатство й різноманітність природи; дізнатися більше про те, як життя і діяльність людей залежить від природних умов на кожному із шести материків; формувати навички роботи з періодичними виданнями, уміння користуватись Інтернетом, відбирати потрібну інформацію, виділяти найголовніше; формувати вміння в учнів презентувати результати своєї роботи; розвивати критичне мислення, навички аналізу та рефлексії; осмислення четвертокласниками своїх можливостей та усвідомлення значущості під час роботи в команді; виховувати почуття відповідальності.

Завдання проекту: зібрати інформацію про материки Землі та презентувати її за планом:

  • розташування материка;
  • походження назви й історія його відкриття;
  • переважаючі форми поверхні;
  • особливості погодних умов у різних областях материка;
  • види господарської діяльності людей залежно від природних умов;
  • зміни в стані природи під впливом діяльності людини;
  • характерні ознаки рослинного і тваринного світу материка;
  • рідкісні та зникаючі види рослин і тварин, їхня охорона.

/Files/photogallery/1201/188.JPG

/Files/photogallery/1201/198.JPG


Навчальний проект «Всесвіт і Сонячна система»

Спрямування:4 клас

Тема. Навчальний проект «Всесвіт і Сонячна система»

Мета:

Навчальна: формувати міжпредметні компетентності, розширювати знання наукової картини світу.

Розвивальна: розвивати вміння аналізувати, вибирати головне.

Виховна: виховувати пізнавальний інтерес

Тип проекту: груповий

/Files/photogallery/1201/004.JPG

/Files/photogallery/1201/017 (2).JPG

Кiлькiсть переглядiв: 792

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.